Skoči na glavno vsebino
SIO2020ArnesMIZŠEU-ESS

Program nadaljnje vzpostavitve IKT infrastrukture v vzgoji in izobraževanju
Cilj operacije je izboljšanje kompetenc in dosežkov mladih ter večja usposobljenost izobraževalcev prek večje uporabe sodobne IKT pri poučevanju in učenju. Vzgojno-izobraževalnim zavodom se sofinancira izgradnja brezžičnih omrežij in nakup IKT opreme, razvija se e-storitve in e-vsebine. Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

osic

Uradne ure v času šolskih počitnic

• Včasu šolskih počitnic bodo uradne ure vsako sredo od 9h do 12h. Do 15. 7. se lahko glede na lokacijo razreda vašega otroka, oglasite na:
    • Tržaški 2 – Tržaška 2 in Drenov Grič
    • Lošci 1 – matični lokaciji šole – Lošca 1 in Kulturni center
  • Po 15. 7. bodo uradne ure ob istem času le še na Lošci 1.

Najem prostorov v šolskem letu 2024/2025

Poletni angleški tabor

Tudi v letošnjem šolskem letu je prvi teden v juliju potekal na naši šoli poletni angleški tabor. Otroci so čas preživljali ob igri in ustvarjanju ob vodstvu pravih Angleževe. Imeli so se super.

več…

ANGLEŠČINA1. 7. 2024 ob 8.00 v B2072. 7. 2024 ob 8.00 v B207
SLOVENŠČINA1. 7. 2024 ob 8.00 V b2072. 7. 2024 ob 7.30 v B205
365dni telovadimo vsi

V 2.c razredu smo v letošnjem šolskem letu sodelovali v projektu 365 dni telovadimo vsi.

Ob pomoči videoposnetkov smo z učenci skozi celo leto pridno telovadili in se razgibali pri pouku ob različnih urah – včasih že za dobro jutro, včasih po dopoldanski malici ali pa ob koncu pouka. Učenci so se najprej razgibavali ob videu z originalno koreografijo, kasneje pa so učenci pokazali svoje vaje na melodijo himne projekta 365 dni telovadimo vsi.

Vsi smo pri taki vadbi zelo uživali, se zabavali in poskrbeli, da smo se vsak dan dobro razgibali in po taki telovadbi smo se lažje lotili dela pri pouku.

Olimpijski dan

Danes je na naši šoli potekal Olimpijski dan.

23. junij 1894 predstavlja ustanovitev Mednarodnega olimpijskega komiteja in rojstni dan olimpijskih iger moderne dobe. Olimpijski komite Slovenije v mesecu juniju pripravi številne dogodke, posvečene temu zgodovinskemu trenutku, pomembnem za razvoj športa. Olimpijski dan poudarja tudi pomembnost aktivnega življenjskega sloga ter osvešča o najpomembnejših olimpijskih vrednotah: odličnost, prijateljstvo in spoštovanje.

Vsi tretješolci smo se zbrali v šolski telovadnici, kjer nas je pričakala posebna gostja, nekdanja olimpijska tekmovalka, Alenka Bikar. Obisku sta se seveda pridružila tudi naša ravnateljica in župan Vrhnike, Daniel Cukjati. Znana slovenska atletinja nam je povedala, da je v njihovi starosti tudi sama obiskovala ravno to šolo kot oni ter nam povedala nekaj anekdot iz tega časa. Poudarila je, da je za uspešnega športnika najpomembnejša vztrajnost, nenehna želja po izboljšanju. Preizkusili smo se tudi v olimpijskem kvizu, za pravilen odgovor pa je naključni učenec dobil znano olimpijsko maskoto, Foksija.

Srečanje smo zaključili s skupinskim tekom na stadionu, za nagrado pa smo vsi dobili medaljo ter se posladkali s slastnim sladoledom.

DUGA UVALA 4. DAN

Danes se je pet skupin odpravilo na pečine. Tam smo skakali v vodo, se sončili in igrali. Pred večerjo smo pripravili še razstavo školjk in polžev, ki smo jih nabrali v teh dneh. Zvečer nas je čakal disko. Vrtela se je glasba po naših željah. Punce smo zavzeto plesala, fantje pa so le malo postopali ob robu plesišča. No, nekateri so tudi lepo zaplesali, čeprav smo dekleta od njih pričakovala več. Potem smo popadali v postelje …

Vtisi učenke Ejone.

Vesela sem, ker smo plavali, jedli sladoled, barvali kamne, kupili spominke in še veliko drugega. Pospravljali smo sobe, igrali karte in mnogo drugih igric. Malo smo bili žalostni, ampak smo se tako zelo zabavali, da smo pozabili, da nismo s starši. Priporočam, da greste v šolo v naravi. 😊

Zaključni izlet 2. razredov v Škofjo Loko

V ponedeljek, 17. 6., in četrtek, 20. 6., smo se učenci drugih razredov odpravili na zaključni izlet v letošnjem šolskem letu. Z avtobusom smo se odpeljali do Škofje Loke, kjer smo se sprehodili po starem delu mesta in se povzpeli vse do Loškega muzeja. Tam smo se najprej okrepčali z malico, nato pa so nas vodiči popeljali po gradu. Ogledali smo si notranjost Loškega muzeja in izvedeli kar nekaj legend. Spoznali smo tudi Škofjeloški grb, ki smo ga nato sami izdelali in ga odnesli domov za spomin. Za konec smo se sprehodili še do ostankov gradu Krancelj. Prijetno utrujeni in polni novih vtisov smo se vrnili v šolo.